Sunday, December 30, 2012

wedding n 4years 8months still strong !

hello hello hello hello , sudah lame rase nye xtulis or jenguk2 kt blog nie ;) rendu plak kihkih, so tgk pada tajuk my blog, its show how happy i am today ! yeah today is the big day for his sister ! u noe wat ? me dtg ke majlis kawen with aiza adeq n khai, from melaka to kota tinggi, mak ai jauh kn ? siyesly mmg jauh seyh !

the besh part is, me pkai baju colour sedondon ngn dye,hahah ssh taw x cawi baju tu, dgn xda duet , salah beli baju , n nk pergi pn xda duet hahah , heheh suke sgt today sbb kite dpt kenal ngn family dye, abg2 n kakak2 ipar dye, makcik pakcik, cousin2, and others, siap ade one of his uncle want to snap my pic with zul . omaigod omaigod omaigod. im fainted ! hahahahah , 

suke sgt2 hehhhe , n today is my monthsary ! 4years 8month still strong bbe ! walawee. ! mmg seronok sgt xterkata. tyme nk balix tu , tetibe fikiran melayang, this is the first step on our relationship with him, because our family know about us, n dorg restu our relationship, itu y besh , hopefull this realtionship with his family n my family will be forever n ever, n hopefully our relationship till he end till jannah amin. i love u bb ! 




Sunday, April 29, 2012

HEPY ANNIVERSARY 4 YEARS BB

hepy anniversary 4 years mohd zulhilmi bin abdul rahman , i really love u , n i can't believe kite smpai ke tahap nie ;) siyesly i masih xpcya syg ,

tenkiu for being nice , thx q for being a besh boyfriend, besh beshfriend, besh enemy hehe ;)
i hope our relationship will last 4ever n ever ;)
;)
siyesly i love u !







Saturday, February 25, 2012

the old me ;)

omaigod , everyone keep talking bout me , why im become more bigger n bigger ! shit , don't u know people i can't answer your question bcoz its really2 suck ! ;( im sad when people always ask me , mia , nape ko gemuk nie ? ko hepi sgt yek ? dulu ko kurus , skng da gemuk sgt ! mia nape ko jadi cmnie ? shit stop ask dat question to me bcoz i know dat im become bigger so WHAT ? 

i noe people around me take care bout me , but i dun know y im always thinking bout food, n yes maybe im hepy , then i eat everytink hahahaha, 
sumtyme i mishh da old me , yeash im try to slow down my pemakanan , bt skit2 lah , im try to jog , but i dunnow what are the result was coming out ?

humm , im alwasy see my old pic , the i missh da old me , kurus , hahahahha , now gemuk gedempol hahahaha, but starting from now im try to turun my berat bedan bt slow slow lah n its take tyme buddies ! 

nie me ade show my old picca ;) hope enjoy 
xoxo









Wednesday, February 22, 2012

IM THE LOSER ! YES im loser so wat ?

hey u noe , today is my bad day or u can call it, bad luck for today ! today my result kluar , n im feel so strees bout it ! ouhhh , yes im the loser one ! everyone can talk bout it for my whole semester ! smua my classmate smua dpt 3pointer , DL but me , still loser , result still mcm diploma ,! hey mia " ko da degree taw x ? bkn diploma , ptt nye ko da degree result kna gempak ,bkn still mcm result diploma ko fhm x MIEYA ? " ha ? " ko asal bodoh sgt nie ha ? ko asl bnyk sgt main ha ? ko bodohhh ! smua owg gelakkn ko sbb ko bodoh hahahah ko mmg bodoh ! mieyaaa gy cermin diri ko miaaa ! pergi cermin skng ! dri diploma smpai skng , ko xpnh berjaya sbb ko loser mieya ! loser ! ko taw x ?

yes aq paling loser skali , tpi aq bersyukur sgt2 sbb aq lulus smua subject n aq xrepeat , ! itu yg penting , smua owg dlm hidup nie pnh gagal , gagal skali xsmestinya gagal slmanyaaa ! ko kna bgun , take it as challenge , do da besh for urself ! plez bgun mia, stop call urself BODOH or LOSER , cuz ALLAH ciptakan hambanya cukup sempurna smuanya n sama , cma cara berpikiran smua lain ,, so from now ko kna bgun , doa bnyk2 , wat lthn stdy hard skit , n kejayaan pasti milik ko ! trust meee ! me is mieya , yesss insyaALLAH ,

yaALLAH aq mohon , ko senangkn aq belajar, kuatkn ingatan aq , amin

Thursday, February 9, 2012

alice da beranakkkk ! wah sukee nyee

hahahahh nyway aq nk gtaw berita gembira gile nie ! ALICE da selamat melahirkn anak2 nya , y comel2 lagitue hehehehe, alice dpat mengeluarkn 7 ekor anak nya ! tapi tngl 4ekor je , 3ekor mati sbb alice xreti ( dye masih muda) n maybe dye xlarat , y besh nye aq turut jadi bidan ! aq da xtaw nk buat ape lagi , ayah aq ckp cuba koyakkn lapisan yg ade kat baby tue ( i maen lendir tue) so aq ape lagi koyakkn n amek kapas bersihkn baby dye yg sekor tue kaler coklat , alhamdulillah dgn kuasa ALLAH S.W.T dye hidup , n y ke7 aq mmg da xsmpat nk selmatkn , aq da koyakkn tpi dye da mat dulu , klu x mesti semua hidup wah ! syukur sgt2 . alice melahirkn anaknya semalam 08.02.2012 pada pukul 10.10 till 11.35 rse nye ! peh gile kentang aq sendiri melihat anak nya kuar dri rahim nya , alhamdulillah syukur ! rezeki kepada keluarga ku ! semoga alice dapat menjalani kewajipan sebagai ibu , n kami sebgai tuan nya dpt memberi n menjaga anak2 nya, alice n baby dgn baik ! amin , semoga ALLAH S.W.T merahmati haiwan kesayangan Nabi Muhammad S.A.W . Amin ! 

Tuesday, January 17, 2012

yes dye pick up my phone !

hey hey hey hey you ! wah im so excited u da balix dri kl. hahah suke gle ! pewittt !,  hehhe , so tdi aq anta msg kat dye , bt dye xbalas, then aq kol dye nk tnye hint tok geo ! then dye ankat phone. omg ! im so excited n happy gleeee ! hahahahahha ,

Saturday, January 14, 2012

hey you ! hey you ! yes you ! you again ! omg !

huish please please nape lah hati aq cmnie huish , sakit nye hati nie , smlm baru je rase cm berbunga-bunga kalah dekat taman bunga hahah but today mmg moral down gle, sbb


                               i) sebab paper international business finance ssh ! n aq mmg xbole jwb !
                               ii) sebab today si W pegy kl jmpe aweks dye kot ! arghhh


 siyesly tibe2 aq rendu sgt kat dye , smlm bwu aq rse hepy sgt2,  sbb semalam si W kol aq , !
hahah siyesly n mmg aq pn xsngka dye kol aq smlm , hahah dye kol aq dlm pagi kot ke tghari aq pn xingt lah ! dye ask aq tgh wat pe ? n u noe wat kitowg siap borak2 lame gle , n dye siap ajar aq cara nk jawab soklan calculation FOREX dlm tepon ! wahhh mmg tyme tue aq stdy teory then dye kol, trus terkejut aq, n suzi pn terkejut , kitowg borak2 lah, mcm sronok gleee !


haha , then aq suh dye ajar aq nk kira npv, then dye ckp oke ! nk taw x ? tyme dye kol aq tue tbe2 mati tawww , then aq pn kol lah dye, gayut2 then mati, pastu dye plak kol aq hahahaha, siyesly mmg lwak gle ! suara dye lembut sgt sgt ! auchhhhh , sumpah aq xtaw mane prasaan aq kat zul tyme tue ( syg im sowii yekz ).


mmg aq terlalu gembira gle , then dye ckp dye ajar aq nnt , so pape dye kol aq or msg ! then start aq letak tepon hati aq da berbunga2 , rase mcm xsbar2 nk tngu masa dye nk ajar aq calculation npv tue, sampai aq nk stdy pn asyik terbayang muka dye je n pikirkn dye ble lah dye nk ajar aq nie hahahah ? mmg gile meroyan aq niee ! hahahahah .


then tunggu punya tunggu sampai aq tydo bgun tgk phone hahah , tpi xda pn dye kol, lastly dlm kul 5 lbh dye kol aq, n dye ckp nk ajar aq n dye tngu dkt court n aq pn ape lagi , berbunga2 lah, hahhaha , so terus siap, n bwk buku, so gy jmpe dye kat court , n tyme tue dye da tunggu aq kat court dgn bdk kelas dye. so dye pn siap tarekkn meja tuk aq stdy kat situ , peh suke nye aq hehe ! dpn aq ade kwn dye n sblh tue dye, so kire dpn aq n aq dpt lah usha2 muka dye lame2 hahahah suke gle weeeeh rase nk gtaw satu dunia weh ! hahhaha then dye ajar aq satu per satu sampai aq fhm hehehehe , sampai kitowg gelak2, besh lah suke suke ! hehehehe, then kitowg da abes stdy n aq pn balix lahhh , so jln lah dgn dye skali heheh suke suke suke suke!


but mlm tdi aq msg dye xbalas aq da moral down !huish n till now after exam tdi still moral down sampai lah aq bkk fb n taw dye nk pi kl, n aq pasti dye mesti nk pi jmpe awek dye ! arghhhh , n tdi aq anta msg dlm kul 9 kat dye pn xblas, aq harah sgt2 dye blas 1je msg aq ! "  YA ALLAH, aq harap si W tue balas msg aq even 1 pn aq xkish, atleast dpt reda kn ati aq " aq taw dye da ade aweks n aq pn da ade zul , cme aq just minat dyeee ! hissshhh tpi dye xtawww , klu dye taw matilah aqqq ! hhahahahhah harap2 jgnnnnn lah dye tawww !


aq xnk kacau hbgn dye ngn aweks dye cme biarlah aq sowg2 je taw pasaan nie, aq xkn gtaw dye y aq minat dye ! cme aq nk kwn2 je ngn dye hehhehe scandal pn boleeee hahahahahha ! so arini aq da moral down , arghhhhhh


to w ! please reply my msg you ! atleast once, i bkn nk disturb u n ur gf but plez just once u reply my msg i xkn kacau u spnjng u kt kl ! ouhhhhh pleaseee !